Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Onsdag

Publicerad 2009-08-26 23:09:22 i Vardagligheter


Den här härliga vyn kändes väldigt långt borta i morse då regnet öste ned..
Även om jag älskar hösten känns det aningens vemodigt att sommaren tog slut så snabbt!

Träningsvärk AB...
Mötte upp syrran på gymet i morse för att börja dagen med ett benpass- aj, aj, aj...
En hel sommar sen vi körde sist och det kändes vill jag lova..
Men nu är det dags att få rutin på träningen igen!
Mest av allt har nog min kropp saknat yogan.. Är lika smidig som ett kassaskåp ungefär!

I övrigt har dagen rasslat iväg i en rasande fart!
Pratat med CSN om krångel med mitt studielån, fixat boende till helgen (ska till Gävle för första träffen i Fastighetsrätt), städat lite och slutligen har jag provat frisyrer och make på Camilla och den andra tärnan, Anna.
Hoppas bara att allt funkar lika bra på den stora dagen, så jag inte blir nervös och darrig på handen!
Hemska tanke! Men förhoppningsvis har jag is i magen..

Nä, nu väntar sängen!


Sov Gott! Kram

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-08-27 21:32:42

Ha ha jag läste att du provat make (som i äkta man) och undrade hur du gjorde då men en sekund senare förstod jag!! Vad galet tokigt det blev.



CSN är inte roligt att ha att göra med och tyvärr ramlar avier in varje månad länge.....



Ha en bra fredag!!



Stor kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-30 21:02:44

Ann-Louise: Hahaha... Vad rolig du är! Den uppgiften står jag helst över ;oP



Csn har man ju inte hört så mycket gott om men jag har haft turen att det har fungerat felfritt tidigare, men nu är det struligt som bara den! Surt!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela