Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Ändrade planer...

Publicerad 2009-11-07 15:55:53 i Vardagligheter


Allan tycker att hans matte är tråkig som bara ligger i sängen och ojar sig vid minsta rörelse...

Skuttade upp tidigt i morse för att åka till Gävle.
Ut med hunden, hostade och PANG! Nackspärr.
Hux flux kunde jag knappt röra mig.
Det blir nog snart bättre tänkte jag och gjorde mig i ordning för avfärd.
Att jag inte kunde lyfta händerna över midjan och grinade när jag skulle sätta på mig jackan var tydligen inte skäl nog för att förstå att jag borde stanna hemma.
Väl i bilen och efter att jag kört några hundra meter tog jag förnuftet till fånga.
Det är nog ingen bra idé att köra de 20 milen till Gävle om man inte kan växla?
Väldigt klarsynt av mig! ;-)

Nu ligger jag här lagom nöjd på en värmedyna och tycker synd om mig själv.
På måndag är det jag som ringer kiropraktorn.

Älskade syster som är en hejjare på att massera har varit här och plågat mig lite..
Tack finaste!

Hej så länge!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-11-07 21:53:06

Men gumman, hoppas verkligen att det ger med sig. Du får hålla dig lugn och köra på värme och massage.



Var rädd om dig. Kraam

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-11-08 11:47:21

Usch vad läskigt att det bara small till så där! Men bra att du kom på att du skulle vända. Hoppas du blivit bättre redan annars får väl kotknäckaren fixa dej ;-)



Ha det gott!

Kram

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-11-08 17:12:27

Usch!! Hoppas du kryar på dej ordentligt nu tjejen och vilar och låter kärleken passa upp på dej :-)

KRAMAR

Postat av: Karin

Publicerad 2009-11-08 19:01:00

Naaaw vilken liten sötnos den hunden!

Stackars dig med nackspärr, hoppas du nu kryar på dig!

Kram!

Postat av: Mia ☆

Publicerad 2009-11-08 20:34:45

Jobbigt med nackspärr, hoppas den försvinner fort! :) Kram

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-11-08 21:35:20

Hoppas att du känner dig bättre idag?



Stor kraaaam

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-08 23:22:14

Åh nej!! hoppas att du blir bättre så fort som det bara går. stackars!! en krya på dig kram skickas över!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-10 22:15:15

Alla: Tack raringar! Ni är så gulliga! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela