Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Helgkänsla i hela kroppen

Publicerad 2012-10-26 13:26:46 i Vardagligheter

Fredagsfina grisar
 
Fredag.
Det var länge sedan jag kände mig så lycklig över att den är här.
Vi har nämligen något så fantastiskt som en helt obokad helg framför oss.
Det hände ungefär jag vet inte nääär sist.
Obokad helg. Hör på den...
Långfrukost och göra det som faller in. Kanske strosa lite i affärer och klämma på babystuff, fika, ta en promenad, sova mitt på dan, tände en miljon ljus och bara vara.
 
Jo, jag säger då det. Underbart.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2012-10-26 13:52:35

Finaste grisarna! <3

Skönt med obokad helg, passa på att njuta ordentligt!

Saknar dig!

Svar: Det var sååååå skönt! Precis vad vi behövde.Jag saknar DIG! kram
Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela