Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Jag känner livet i mig, som Madicken skulle ha sagt.

Publicerad 2013-04-07 10:43:49 i Vardagligheter

Sötaste lillsnorpan sov så gott medan jag och älsklingen kikade i butiker... Vad det är toppen att bara kunna klicka på babyskyddet på vagnchassit när barnet somnat i bilen. Bra där Bugaboo!
 
Årets första grillning. Magiskt.

Men alltså, huuuuur underbart är det inte nu?!? Det är ett himla tjat om vädret överallt men det kan inte hjälpas. Det känns som livet sakta återvänder med solen på något vis. Denna vinter har varit så ofantligt lång. Att vi har väntat, väntat och väntat på vår lilla loppa har säkert gjort att den har känts ännu längre.
 
Igår var härlig dag på alla sätt och vis. Egentid hos bästa Ylwa för fransfix, sedan tog vi en sväng förbi Uppsala och strosade i butiker medan Selma snällt sov i vagnen. Vi avslutade denna sköna dag med årets första grill hos J´s syster med familj. Tänk att den första grillningen alltid är lika magisk. Varje år.
 
Nu ska vi försöka få någon form av ordning på oss själva och fara iväg på kalas!
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela