Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Att hux flux vara en mor.

Publicerad 2013-05-28 11:04:29 i Vardagligheter

Finaste sommarbuketten...
 
I söndags blev jag för allra första gången firad på morsdag. Det var verkligen jättemysigt med vackra blommor, smarrig frukost och en tidningsprenumeration från min lilla älskling.
Dock måste jag säga att jag kände mig lite gammal. Morsdag liksom.
Tänk att jag är en mor. En mamma. En morsa. Helt galet.
Att jag dessutom är mamma till den mest fantastiska lilla tjej som någonsin skådats. Det är ju så sjukt stort att det inte ens går att ta på. Wow...
 

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2013-06-02 21:46:02

Det är väl inte så sjukt egentligen? Den fantastiska lilla tjejen har världens mest fantastiska mamma!

Svar: Gulle dig! <3
Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela