Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Systra mi

Publicerad 2013-07-01 23:04:27 i Vardagligheter

Favoriter i grupp.
 
Äntligen har min syster och Selmas moster kommit hem från Luleå där hon studerar till sjukgymnast.
Hon stannar hela sommaren och till råga på allt kommer hon att göra fem veckor av sin praktik här i småstaden vilket innebär att hon även kommer att tillbringa en del av hösten här hos oss! Tjohooo!
Oj, vad jag ska passa på att tanka systerkärlek som jag kan plocka fram de dagar när avståndet är på tok för långt. Allra finaste syster. <3

Kommentarer

Postat av: Evee

Publicerad 2013-07-02 20:38:23

Triss i ess!

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2013-07-04 22:33:17

<3 <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela