Em

Så som jag ser det. Simple as that.

New in

Publicerad 2013-06-25 21:40:23 i Vardagligheter

 
Gladiatorsandaler i skinn från Stylesnob och Creative Lounge.
 

Oh my vilken värme vi har haft idag!
Härligt men inte helt ultimat med en liten loppa i familjen måste jag säga.
Idag har jag och Selma varit i Järfälla och träffat Zandra och Anna med deras kids.
Trevligt som alltid att ses och tiden bara rinner iväg.
Zandra bjöd på god paj till lunch och jordgubbar med melon och vaniljglass till efterrätt. Mums!

Dagen till ära invigde jag mina nya fina gladiatorsandaler från Stylesnob. Helt underbart sköna i mjukt skinn.
Tippar på att dessa kommer att användas flitigt i sommar.
 
Nu tror jag bestämt att det är dags att göra ett sista ryck här hemma för att sedan slänga huvudet på kudden.
Helt slut är vad jag är!
 
Sov Gott!
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela