Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Alsta Trädgårdar

Publicerad 2013-07-17 20:50:08 i Vardagligheter

Mysigt cafe´med härlig innergård...
 
Goda smörgåsar och bakverk..
 
växthus med druvor i taket och konstutställning...

Fantasifulla små hörnor...
 
Lite tropisk känsla i det stora växthuset...
 
Detta är vår första semestervecka tillsammans. Dock har vi inte gjort många knop då vi kickade igång semestern med sjukstuga. Dunderförkylning på hela lilla familjen. J är bättre nu men jag sitter fortfarande och snörvlar här i soffan.
I brist på härliga semesterbilder bjuder jag därför istället på några bilder från en utflykt vi gjorde för några veckor sedan. Vi tog bilen till mysiga Alsta trädgårdar utanför Örsundsbro. Jag har många gånger tänkt att jag skulle åka in där och kika men det har aldrig blivit av- förrän nu. Supermysigt ställe med inspirerande växthus, konstutställning, liten butik och trevligt café där det fanns gott om smarriga smörgåsar och bakverk.
Har du vägarna förbi så sväng in vettja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela