Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Edsbacka Bistro

Publicerad 2013-06-29 17:43:00 i Vardagligheter

Löjrom- en klassiker jag ALDRIG tröttnar på
 
  Oxkind. Väldigt gott men kanske en aning höstig rätt.
 
 Rabarber- haleljuja vad gott detta var.  Sommrigt och fräscht!
 

Häromdagen var jag och mina kollegor på Edsbacka Bistro i Strängnäs.
Detta är andra besöket för mig och jag tycker det är väldigt trevligt på alla sätt och vis.
Bra mat, goda viner och trevlig service!
Det blir med all säkerhet fler besök framöver!
Denna gång hade vi väldig tur med vädret så vi kunde sitta på uteserveringen och njuta av sommarkvällen.
Underbart!
Lilla fröken Selma hängde snällt hemma med sin pappa och lät sin mamma ha lite egentid.
Väldigt trevligt det med! ;)

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela