Em

Så som jag ser det. Simple as that.

skit

Publicerad 2006-08-23 22:16:08 i

jaha... man hann inte vara många timmar på jobbet förrän jag var tvungen att gå hem... MIGRÄN...
I hate it... Ligger nu hemma hos älsklingen, nedbäddad i sängen-känns lite bättre!
Hade verkligen inte funkat att vara kvar på jobbet-massor med folk-högljudda dessutom-det värsta som finns när man mår dåligt, helt yr i huvudet...
Känns inget kul att lämna dom andra i sticket, men vad ska man göra...
Tur att min syster var hemma hos mig och kunde ta hand om vovvsingen, hade inte direkt varit kul att sitta och köra 6 mil hem när man mår så här!
Ska sova nu och vaknar förhoppningsvis som en  ny emelie i morgon! ;-)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela