Em

Så som jag ser det. Simple as that.

drifting...

Publicerad 2006-11-28 14:37:41 i Vardagligheter

Duktig idag! Började med en långpromenad med vovven och sen städade jag hela lägenheten, bytte sängkläder osv...
Har jobbat i helgen...men var ledig i söndags-blev lååång sovmorgon med älsklingen, varma mackor framför tvn, varmt härligt bad och därefter sängen-igen! Ruskigt skönt att vara LAT ibland! ;-)
Idre är bokat till nyår, MYS!
Nu ska jag åka och jobba.... =-/

Drifting-Veronica Maggio...ruskigt bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela