Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Host

Publicerad 2006-11-08 13:09:13 i

Typiskt... Nu har min jäkla förkylning blivit värre igen... *suck* Äter vitaminer och dricker te, vad mer kan man begära?
Är iallafall jättevackert väder idag! Har varit ute och promenerat med vovven! Han måste vara världens tröttaste boxer, för nu ligger han och snarkar i sin fåtölj igen...Sömntuta!


Börjar jobba kl 4 och känner mig inte ett dugg motiverad.... Men är ledig fredag och lördag-SKÖNT!
Pratade med Millan häromdagen-hon har fått nytt jobb! Jättekul! SÅ glad för hennes skull!
Nä, nu ska jag smita över till min moster och låna duschen... HOPPAS mitt badrum är klart snart....

kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2006-11-11 21:43:31

Hej du gumsan! Ville bara ge dig en stor kram egentligen, men det är så svårt. Du vet. ;) Du vet... Kram kram i alla fall! Saknar dig! /Milla

Postat av: Ems

Publicerad 2006-11-11 22:03:45

Tack vännen!
du är bäst! Saknar dig oxå!
PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela