Em

Så som jag ser det. Simple as that.

frost...

Publicerad 2006-10-29 15:26:50 i

Brrrr... vad det är KALLT! Snart är nog vintern här... Första dagen med frost...
Har haft en riktig myshelg med älsklingen! Igår överraskade jag med frukost på sängen, sen var vi ute och gick en långpromenad i kylan! Skönt! När vi kom tillbaka värmde vi oss med Le Mumba (Varm choklad med mörk rom och vispgrädde) MUMS!
Till middag åt vi räkor och hummer som sköljdes ner med-det är givet-champagne!! Måste säga att vi kan konsten att lyxa till det *ler*
Idag har det varit otroligt vackert väder! Kallt, friskt  och strålande sol! Långpromenad med Vovven blev det idag med, jättemysigt!
Nu ska jag ta tag i disken, sen ska jag nog bänka mig framför tvn hos älsklingen..Vad det är på tv? fotboll...såklart... ;-)


Åh! höll nästan på att glömma- var med M i Barkarby och shoppade lite i veckan Blev två par stövlar, ett par ankelboots och en midnattsblå "satin" skjorta med puffärm och band i midjan- Me like!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela