Em

Så som jag ser det. Simple as that.

höst....

Publicerad 2006-10-16 21:38:32 i

Har haft en ruskigt bra helg!
I fredags var  jag och syrran ute och åt tapas, drack vin och "deeptalkade"-behövdes och nu känns det riktigt skönt! *kärlek* Därefter var vi och Evve ute på Joar där vi mötte upp älsklingen och hans kompisar...
Kul, fast det var ganska lite folk...
I lördags var jag TRÖTT!!! Och aningen bakis ;-) Blev mkt vila och godis, sen middag med älsklingen och D på "vita Elefanten" Ingen höjdar mat men mysigt ändå!
Söndagen startade men kantarelltoasts frukost i soffan *ler*
Sen mysig middag med gott vin och Prisonbreak i sängen med my Love...
Uppe med tuppen i morse, blev en hyfsat lugn dag på jobbet- skönt!
Har tränat yoga och varit ute och gått.... *duktiga jag*
Det enda som inte är särskilt kul är att jag har en vattenläcka i mitt badrum...Kommer vara utan dusch i MINST en vecka *morr*

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2006-10-18 09:15:28

Jag älskar dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela