Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Återblick sommaren 2006...

Publicerad 2006-09-03 18:29:04 i Vardagligheter

Mmmm... va ju ett tag sen det  var sommar men en lite återblick...

Frisyren:
Nytvättat och utsläppt eller uppsatt i en enkel hästsvans.
Väskan: Min blåa inköpt i USA
Solglasögonen: Stora svarta från Gucci
Plagget: Cityshortsen!!
Musiken: Snook
Beachlektyr: Elle, Cosmopolitan
Beautyprodukten: Dior Kiss- Ilove!!
Smycket: Ringar i öronen
Glassen: Magnum Vision (jordgubb/vit choklad) underbaaar....
Skorna: Havaianas och svarta ballerina OCH mina Dösnygga ormskinnspumps från USA


Åkte en kortis till västerås idag med syster... blev ett svart linne på MQ...
Bra för min ekonomi att det inte blev mer...
fast... jag klickade hem ett linne från American Apparel igår... Har hört så mkt gott om dom så jag Hoppas att det stämmer!
Är hos älsklingen nu.... han och M rensar svamp! De har plockat över 14kg Karl-Johan!!!
mums!

Imorgon är det måndag! vilket innebär YOGA! ÄNTLIGEN något som gör måndagarna uthärdliga!
kram

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2006-09-08 11:26:36

hihi jaa. mamma köper massor av kläder till mig ;D vi kommer hem sent. är hemma runt 22. så jag tror inte jag hinner tyvärr. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela