Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Dra mig baklänges...

Publicerad 2007-04-24 15:00:44 i

Jag är förtusan NYKÄR!!! (Fast i samma gamla sötnos) Jag svimmar...
Tänk, vad lite tid ifrån varandra kan göra... Inte för att vi va o-kära innan, men åh....
Myskväll igår... Söt nöten hade även inhandlat diverse fina pryttlar till mig over there:
Nike sneakers (Love)
CK parfym- bra smak har han den där karln!
Och undies från mitt favvoställe- Victoria´s secret!!! PUSS
Hade även inhandlat en heldel kläder till sig själv, ett riktigt snyggo kommer han bli i dom!
I dag har jag varit såå seriös!
Varit i skolan, provat glasögon, lunchat med C, tränat och nu ska jag åka och jobba!

jaja.... ajöken!


f´resten! The Ark var....OUTSTANDING! Love!!!

Kommentarer

Postat av: Läppen

Publicerad 2007-04-24 19:09:39

du det är fina firren, flärre lärren är som bortblåst! Hur äre me dig? fan va skönt o få lite nya pryttlar, från NYC dessutom ;} take care. Kraam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela