Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Helgen...

Publicerad 2007-04-15 16:14:21 i Vardagligheter

Ja... den tog ju snabbt slut tyvärr... Men hallå vad nice den har varit! SOL!SOL!SOL!
I fredags mötte jag upp I för en uppsala date igen, vin, myspys och deeptalk vid ån, sedan vidare åt mat och drack drinkar...jävligt nice. Tänkte vi skulle gå ut, men det var så sjukt lite folk ute så vi hoppade det. Max funkar lika bra det! ;-)
Igår var jag och älsklingen på inflyttningsfest hos en kollega. Say no more. Lite trötta idag, men det hör väl till...
Ikväll blir det lugnt, älsklingen ska packa...åh...SAKNA!!!!!!
Har aldrig varit ifrån varandra så här länge. 1 vecka.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela