Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Wait a minute...

Publicerad 2007-04-28 22:51:28 i Shopping

Jahapp.... Helg igen då! Inte illa....
Igår jobbade jag bara en kortis, sen åkte jag och införskaffade lite nytt till garderoben-äntligen...
Blev tre nya toppar, ett halsband och lite smink.... Nice.
Sen åkte älsklingen och jag hem lagade jättegod mat, drack vin och..Slocknade som två klubbade sälar-sov i över tio timmar haha....
Idag blev det en sväng på stan i den stora metropolen Enköping ;-)
Jag hittade ett fint vitt linne på JC, älsklingen köpte nya jeans och en skjorta. En riktig heting blev han! Var nästan rädd för att släppa iväg honom till Uppsala utan mig.. ;-) haha nä... men aouch va fin han va.
Han skulle ha helkväll med sin grabs, och jag fick agera chaufför...vilken lyckost jag är va?
Nu sitter jag hemma och borde verkligen plugga, men har lyckats med allt annat utom just det.... Fy... jag måste skärpa mig! Har prov på torsdag...ehh...grattis....


ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela