Em

Så som jag ser det. Simple as that.

dvala...

Publicerad 2007-08-13 11:26:54 i Vardagligheter

är minst sagt trött.... Har mörka ringar under ögonen-riktigt sexigt... 
Klev upp tidigt och började dagen hos sjukgymnasten. Fick några nya övningar för ryggen...  Hoppas de gör någon nytta, vill bli frisk! NU!
Den här helgen har varit den lugnaste på länge! Har varit ute hos Mamma och pappa på landet. Bara tagit det lugnt, pluggat, plockat svamp och promenerat! Jätteskönt!
I lördags fick vi iallafall lite sol och värme! Lovley!
Annars har det ju bara regnat och åskat...fast det är ju iofs. också mysigt!
Igår när jag var ute och gick satt två kids mitt på gatan i en stoor vattenpöl och stänkte på varandra och skrek av skratt! haha..underbart!
Idag blir det plugg och funderar på om jag ska släpa mig till gymet för första gången på evigheter...


adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela