Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tempo.

Publicerad 2007-08-21 19:47:55 i Vardagligheter

Måste säga att jag har hunnit med riktigt mycket idag även fast jag har till bringat mycket tid framför datan...
Har lyckats plugga lite, dammsugit och  besökt gymet! Välbehövligt..tusan vad man tappar styrka snabbt...
Har ÄNTLIGEN fått tummen ur och bokat tid hos frisören!
På fredag är det dax att bli snygg igen! haha...
Borde sätta mig och plugga mer, men kan säga att soffan lockar mer...
I morgon ska jag på magnetröntgen...läskigt! Jag har ju lite cellskräck, så jag vet inte hur det ska gå... Mesig som jag är så har jag tvingat mammsen att hålla mig sällskap! ;-)
Klickade hem en snygg grå tunika från H&M idag, men den vägrar vara med på bild, tyvärr...
Slank även med ett par bruna 3/4 mjukisbyxor som blir perfekta på gymet...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela