Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Vimmelkantig & shoppingsug...

Publicerad 2007-08-30 17:50:51 i Inredning

Hmmm... Var hos sjukgymnasten i morse...Hon satte akupunkturnålar på mig den här gången. jisses säger jag bara. Blev helt vimmelkantig och fick ont på de mest konstiga ställen. När jag kom hem kraschade jag i sängen och sov som en stock i tre (!) timmar!! Ska bli spännande att se om det har någon verkan på lång sikt. Uppenbarligen reagerade min kropp iallafall!
Har varit och klämt på de här idag:    Bild: Gripsholm.se
Vill ha!!!  När älsklingen flyttar in tar han med sig sin mörkgråa soffa och de skulle ju passa perfekt i den...
Kikade även på lite saker från cult design... De här  skulle gärna få bo i mitt badrum!
Typiskt att man alltid hittar fina saker när man är pank! *suck*
Nu ska jag försöka städa undan lite och vika tvätten som jag har ignorerat i flera dagar nu!
Förhoppningsvis hinns det med lite plugg också! Diciplin..det är något jag verkligen saknar....
Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela