Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Busselullar

Publicerad 2007-12-14 22:49:34 i

Nu när Idol är över har jag ju helt plötsligt massor av tid över på fredagskvällen!
Och vad har jag då gjort med all denna tid?
Jo idag vet jag inte vad som flög i mig- har nämligen både städat, bakat och packat inför morgondagen!
Så nu sitter jag här med nybakta lussebullar och en kopp av Blossas Romglögg och är allmänt tillfreds.
Underbart!
Vad händer i morgon då? JO- min älskade pappa fyller snart 50 år och i morgon ska vi röva bort honom på en liten myshelg i Stockholm! Vi ska börja med 3 kamp på Ballbreaker ( älsklingen tyckte det var så kul när han var där sist och det kommer passa min kära far perfekt) efter det blir det middag och sen ska vi gå och se Sound of Music!
Bor gör vi på Clarion hotel- det ser riktigt fräscht ut på bilderna! På söndag hinns det nog även med lite julshopping. Det ska bli hur kul/ mysigt som helst!
Blir till att gå upp tidigt i morgon... Allan ( och mammas hundar) ska lämnas på hundhotell innan vi åker.
Har en känsla av att min lilla boxer inte kommer att vara helt nöjd över detta, men vad gör man när alla potentiella hundvakter är upptagna...
image82
Så här ser en icke nöjd Allan ut.....

Måste passa på att uppmana alla som inte har lyssnat på Alicia Keys nya skiva att göra det! Kärlek säger jag bara!
Ha en underbar helg!
Kram

Kommentarer

Postat av: ingells

Publicerad 2007-12-15 15:47:44

Äh, vad mysigt ni kommer att ha det i helgen. Själv fortsätter renoveringen av köket, men det är ju kul också när man ser hur mycket snyggare det blir. Och köket är hemmets hjärta! Hoppas Allan kommer över det!

Postat av: Linda

Publicerad 2007-12-15 19:22:13

Vad trevligt ni kommer at ha!
Vi bodde på clarion när vi var uppe på julfesten för några veckor sedan, så jädrans fint! STOOOOR frukost buffé de ha allt, och då menar jag ALLT!
Massa me mys, Puss!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2007-12-16 11:21:27

Vad det låter trevligt och mysigt! Hoppas allt blev riktigt lyckat!!

Postat av: Katta

Publicerad 2007-12-16 19:43:39

Hjälp vad söt Allan är, ha ha! Hoppas Sthlm var lyckat! Saknar redan shoppingen från förra helgen...

Postat av: Sarah

Publicerad 2007-12-18 22:07:19

vilken jävla söt bild:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela