Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Less.

Publicerad 2007-12-04 21:14:38 i

Har haft en riktigt skit dag på jobbet, som till råga på allt slutade med ett tjafs med min chef. Så less!
Men. Jag är iallafall glad att jag stod upp för mig själv. Ta ingen skit! som Grynet skulle ha sagt.
Jag hatar Grynet....
Skit väder är det också! BLÄ!
Som tur var räddade älsklingen  min dag... han kom hem med en bukett jättevackra röda rosor!
God mat lagade han också! I love my man!
I morgon är det nya tag! Måste gå till skolan! Skärpning!
Nu ska jag snart stupa i säng. Den här dagen och akupunkturen jag fick hos sjukgymnasten har tagit musten ur mig.
Sov Gott!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2007-12-05 19:24:57

Usch vad trist! Du får en styrkekram av mig!!:) Men vad gulligt med rosorna, så romantiskt!!

Postat av: Linda

Publicerad 2007-12-05 19:26:46

Men gumman...hoppas att det känns bättre idag. det var väldans vad du får blommor! lyckos dej.
Massor med kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela