Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Nya naglar

Publicerad 2007-12-02 21:36:15 i Vardagligheter

Igår var jag på sexårs kalas! Stannade kvar och åt middag och drack vin med lillkisens föräldrar- very nice!
Blev en och annan sång med gitarren som vanligt när jag och Millan dricker vin! ;-)
Var till Em för att äntligen inhandla den efterlängtade tvbänken...Som tyvärr inte fanns hemma... Sååå typiskt! Vi som hade släp och allt! Men nu är den iallfall beställd och borde finnas hemma i början på näste vecka!
Ikväll har jag varit hos min gulliga kollega Helena och fixat mina naglar! Gelé med fransk manikyr! Fräscht och det få mina korta korvfingrar att se aningens längre ut!
Nu ska jag förflytta min taco mätta kropp till sängen- börjar 07:00 i morgon!
Puss!

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2007-12-03 13:27:42

Så avis, såå snyggt med fejk! Har alltid sagt att jag ska fixa det när jag började jobba men det har liksom inte blivit av, kanske inte det smartaste när man jobbar med kids heller ;)

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2007-12-03 15:09:30

Vad typiskt det är när det man siktat in sig på att köpa är slut!! Men det dröjer väl inte så länge tills ni får den. Vad härligt med fixade naglar!:) ha det fint!!

Postat av: Linda

Publicerad 2007-12-03 17:27:47

Vad kul med naglar! Jag vill också....
Men det kanske inte är någon ide nu när vi ska flytta och så..iallafall så blir man bra sugen!
Puss på´re

Postat av: ingells

Publicerad 2007-12-03 18:58:54

Har funderat ett tag nu om jag skulle unna mig snygga fakenaglar för mina egna är så sköra, men jag har oxå korvfingrar =( har du ingen bild så vi får se resultatet?
Möbler som inte finns inne känner man allt till...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela