Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Regn och rusk!

Publicerad 2007-12-03 20:07:27 i Vill ha

December och första advent borde ju innebära kallt och snö... Men inte då! Det har regnat hela dagen och redan vid två på eftermiddagen började det skymma! Ingen höjdare!
Har varit en väldigt lugn (tråkig) dag på jobbet... Fast måste säga att det lättades upp något när den nya beställningen med smycken från Snö kom... mycket med "vill ha" potential.... Älsklingen jobbar ju på samma jobb så  han brukar fatta vinken när man pratar extra högt om DE NYA FINA SMYCKENA så fort man kommer in i köket! haha...
Har hunnit med lite julpiff nu på kvällskvisten... Mysfaktorn blev riktigt hög! ;-)
Hoppade över yogan idag-känner mig fortfarande inte riktigt 100, så det är nog bra att vila.
Nu väntar en promenad med hunden i det underbara vädret! Oerhört lockande...

Kram!

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2007-12-04 17:32:17

Ha ha, pikar är ALLTID bra! Misstänker starkt att det var därför jag fick mitt armband =) Gillar också allt från SNÖ (pärlarmbanden är sjukt snygga) men här är utbudet inte det bästa...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela