Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Skruvat.

Publicerad 2007-12-09 20:56:25 i Vill ha

Har varit en riktigt nice helg som till största del har tillbringats med familjen J.
Blev bjudna på fredagsmiddag hemma hos dom, verkligen uppskattat för jag jobbade sent och var helt slut!
I lördags var vi och tittade på mr J när han tävlade i Lag SM i dans. Dom var riktigt grymma och det blev Silver medalj! Riktigt kul!
Efter hel dag i danshallen smakade det gott med pizza och rödvin! Blev alldeles för sent- som vanligt när vi umgås men mysigt var det!
I dag har vi hämtat våran älskade tv bänk!! Och jag (Älsklingen fick panik bara han såg instruktionerna) har ägnat ett antal timmar för att skruva i hop den... Det stod att det skulle ta en kvart... jo tjena....
Men nu står den här. Färdigmonterad och fin! *stolt* Får ordna en bild när alla sladdar och apparater har kommit på plats!
Slänger in en bild på ett par riktiga drömskor istället... VILL HA!
image80

Kommentarer

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2007-12-10 15:18:53

Vad kul att det fixade sig med TV-bänken!! Usch, att montera tar oftast mer tid än vad man tror. Riktigt störande är också om det saknas nån skruv eller så, då blir man irriterad!:)
Ljuvliga skor förresten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela