Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Torsdags trött...

Publicerad 2007-12-06 21:39:20 i Vardagligheter

Vipps så var torsdagen nästan över... Jag och älsklingen la oss på sängen för att vila lite efter jobbet och vaknade 1 1/2 timme senare... oj. Men skönt var det! Efter tuppluren släpade vi oss ut på en promenad. Ganska skönt men tusan vad det är mörkt ute...
Lagade god middag bestående av Grillad kyckling med tzatziki och bulgur med oliver, tomat och lök. MUMS!
Nu sitter jag och spanar in bloggar med nymålade tånaglar, inpackat hår och ansiktsmask! Vaknar förhoppningsvis i morgon som en fräschare variant av mig själv! ,-) Lovley!
Är även lite bitter idag (med). Jag var nämligen en febertopp ifrån att få gå på Idolfinalen i morgon...
Min kollega hade fått biljetter i present av sin bästa kompis och när kompisen blev sjuk frågade hon mig om jag ville följa med ifall hennes kompis inte kunde gå. Självklart var jag inte svårövertalad. Alltid redo!
Men. Så går kompisen och blir FRISK!  Typiskt. Jävligt typiskt.
Den som ändå hade en voododoll....
image79

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-12-06 22:37:45

Snacka om att jag hade varit avis på dig!!! fast nedrans tråkigt att människan blev frisk! Jag är jätte-nervös! Vem tycker du ska vinna, jag kan inte välja liksom...har tydligen blivit en vel-fia ; )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela