Em

Så som jag ser det. Simple as that.

damn...

Publicerad 2007-01-21 22:13:49 i

gah! jag blir galen.... tror att jag håller på att få ryggskott-igen...Fan vad min kropp krånglar med mig...
orkar inte!

Har varit en skön helg på alla sätt och vis.
I fredags kväll var syster och älsklingen här, vi åt en god middag och drack en flaska vin...syrran fortsatte ut på krogen medans jag och E craschade i soffan...
I lördags var vi hos Millan och firade hennes examen! (Sååå duktig är hon!) Efter det åkte vi hem till Carro och lelle..Drack vin och spelade spel. Kul!
Lite tung i huvudet idag, men efter en lååång frukost och några timmars läsande i sängen kändes allt mycket bättre *ler*
Har varit och fikat med Marie på eftermiddagen...hade som vanligt massor att prata om...

Tycker lite synd om min syster som hade maximal otur den här helgen.... *sucka*


Jag e kär.fortfarande. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela