Em

Så som jag ser det. Simple as that.

home again...

Publicerad 2007-01-02 16:44:03 i Vardagligheter

Jaha... Igår kom vi hem från Idre. Åh vad mysigt vi har haft!!
God mat, sol,snöstorm, bubbel, skidor, mys, mys, mys....

Tyvärr har jag inte åkt så mycket skidor som jag hade velat.... Feber första kvällen och ryggen blev bara värre och värre-typ ryggskott... Så första dagen tillbringades hemma med älsklingen och en bra bok. Som tur var fanns det kiropraktor på hotellet som räddade våran semester! Skönt! Laddade för att tillbringa dagen i backen, spanar ut genom stugfönstret-SNÖSTORM....*suck*  Tvingade oss ut en liten stund iallfall, men det var ingen skön åkning direkt... *ler*
På kvällen åt vi lyxig middag på Pernilla wiberg hotell. Nice...
Nyårsafton börjar med strålande sol och 2 minus grader-perfekt för skidåkning! Backarna var riktigt bra efter nattens snöoväder! Helt underbar dag! På kvällen lagade vi trerätters middag hemma i stugan och skålade in det nya året.  Mys!! Drog vidare till nattklubben, men den var en besvikelse (dräggigt värre) så jag och älsklingen satte oss i loungen på PW hotell och drack skumpa i stället. Mysigt!
Helt totalt slut i går när vi kom hem...film i soffan och skräpmat ,-)
skönt att få sova i sin egen  säng!

Snart kommer Lindisen hit. Rödvin, laga mat och snacka skit.... like it alot....


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela