Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Let´s dance feber?

Publicerad 2007-01-12 21:46:31 i Vardagligheter

Nja... jag har nog inte riktigt fattat vad som är så bra med det programmet.
Visst är det underhållande-men? Inget jag följer direkt...
Sötaste Mimmi ringde och frågade hur jag mådde och ifall jag skulle jobba i morgon, när hon hörde min underbart kraxiga röst och konstanta snörvlande så erbjöd hon sig att ta mitt pass. Gulle! Så nu kan jag vara hemma i morgon och förhoppningsvis vara frisk på måndag!
Synd bara att jag inte får träffa alla mina ex kollegor som är hos oss... men men får bli en annan gång.
Har iallafall lyckats städa lite idag...såg ut som gollums grotta ungefär... *ryser*

Nä...tillbaka till boken....

kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-01-15 12:25:35

Tack så mycket :)

Postat av: Erika

Publicerad 2007-01-15 12:26:02

Tack så mycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela