Em

Så som jag ser det. Simple as that.

dum.

Publicerad 2007-07-17 16:10:35 i Träning

Igår var det mys på hög nivå. Godaste grillen hos svärföräldrarna med glass och hallon till efterrätt! MUMS!
Sen mötte vi upp Lelle och Carro för en drink på O´learys (fancy ställe det där..) Nice iallfall.
Tycker det är SYND att inte hamncafét har öppet sent på vardagarna...morr...
Nu har vi varit i Hälla och inhandlat nya löparskor till älsklingen.
Han ska ut och springa.
Han frågade om jag skulle med.
Ja, sa munnen innan hjärnan hann stoppa den.
Dumma mej.
Han kommer knäcka mej, det vet jag. Han är envis som en gris.

/ems

Kommentarer

Postat av: lillasyster

Publicerad 2007-07-17 18:13:10

hehe, aa kan förstå det! jobbigt att bära henne, hon väger ju ett ton! men se det positivt, då slipper du styrketräna :) lycka till med löpturen! kraaaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela