Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Som ny...

Publicerad 2007-07-05 21:22:10 i Vardagligheter

phu... intensiv dag har det varit... Upp i ottan för röntgen av ryggen-känns skönt att det äntligen är gjort!
Nu ska jag bara vänta på resultatet...
Sen ännu ettt besök hos läkaren och blev fortsatt sjukskriven på halvtid till i början av augusti.
Är surt, men vad ska man göra?? *sucka* Det finns dom som har det värre.
Har städat och torkat golven (igår efter jag och mami var på ikea fick jag något sjukt ryck och putsade alla fönster...)
Duktiga jag!
Dagens höjdpunkt var besöket hos Kristina på Form- verkligen glatt överraskad, är grymt nöjd med min nya fisyr och jättefina slingor! Hon är kanon! Helt klart min nya favorit frisör!! Det är ju alltid lite läskigt att klippa sig hos någon som man inte vet något om, men not this time! kan rekommendera varmt!!
Så.. nu sitter man här snygg i håret, med ett glas vitt och har semester!! Underbara liv!


puss

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2007-07-06 12:20:22

varför har du inte sagt att du har fixat om håret för?? jag vill se!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela