Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Jasmin...

Publicerad 2007-06-13 18:26:28 i Shopping

Jahajaha!
Redan onsdag! Men det innebär ju att det är PussycatDolls på tv!! Wohoo! Me like!
Har varit hos läkaren idag...Sjukskriven-igen. Men på halvtid den här gången! Skönt att få komma tillbaka till jobbet lite iallafall!
Kom nyss hem från gymet. Skönt att få svettas lite!
Plockade lite (?) Jasmin igår kväll, så nu doftar hela min lägenhet minst sagt lovely! Mmmmm....
Såg filmen om Heidi Fleiss igår. Hmmm...Intressant donna det där!

Klickade hem det här  armbandet, fast i svart, från KyssJohanna.se igår kväll . Och döm om min förvåning när det låg i ett litet paket i min brevlåda i dag! Snacka om snabb service!
Det blir definitivt fler beställningar därifrån!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela