Em

Så som jag ser det. Simple as that.

julbeslutsångest

Publicerad 2007-11-20 20:13:50 i Vardagligheter

Veckan har börjat bra- yoga igår och det har äntligen släppt lite i matteknuten i mitt huvud!
Imorgon är det dags för prov är det tänkt... Jag ska klara det! Så håll tummarna är ni snälla!
Vad mycket fint julpynt det har dykt upp i affärernas alla vrår! Skulle helst vilja ha allt, julnaroman som jag är, men måste väl försöka hålla mig till en röd tråd... Svart känns ju kul..och Rött! Och guld! Och vitt! Och.... ja.. jag kan heltenkelt inte bestämma mig... *suck*
Jag måste iallafall inskaffa den svarta julbocken från Ikea- den är given!
Ikväll blir det en sista finslipning av matten och sen tidigt i säng! Är helt slut... Gick upp tiiidigt i morse och det här vädret gör ju inte saken bättre... JAG VILL HA SNÖ!
Glöm inte att hålla tummarna i morgon...
Kram

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2007-11-20 20:24:00

Matteprov, hjälp! Massor av lycka till, du fixar det! Ja visst är det svårt att bara gå på en stil... Vi har enats om vitt o silver till granen efter mkt om och men ;)

Postat av: Malin S

Publicerad 2007-11-20 22:23:53

Jag håller tummarna. Lycka till !

Postat av: Linda

Publicerad 2007-11-21 20:13:10

Visst är det skönt med yoga! Jag var faktiskt på ett litet pass imorse! Det är en sån skön start på dagen tycker jag!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2007-11-21 21:21:46

Hoppas provet gick bra!!:)
Oh ja, mycket julfint i affärerna nu... men så svårt att välja, håller med dig!

Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Publicerad 2007-11-21 21:59:07

Lycka till! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela