Em

Så som jag ser det. Simple as that.

New boots.

Publicerad 2007-11-23 19:05:46 i Shopping

Äntligen fredag! den här veckan har tagit kål på mig... Är slut som artist. Tror att jag har en förkylning som ligger och lurar..Den bara väntar på att få bryta ut... Är tyvärr inte ledig i morgon. *suck* Det ska julpyntas på jobbet och alla måste vara närvarande. Visst, det är mysigt att julpynta- men inte en lördag när man skulle ha varit ledig. Fan.
Men i morgon kväll är vi lediga och då blir det romantik och mys på hög nivå iallafall! Ska bli så skönt att få öppna en flaska bubbel, äta gott och njuta- bara vi två... Härligt...
Ikväll är jag ensam hemma- älsklingen jobbar. Blir pizza, öl och Idol sen kommer jag nog inte kunna hålla mina blå öppna särskilt mycket längre!
Idag måste Andreas ryka. Så är det bara!
Hann med lite shopping efter jobbet idag!
Schampoo, balsam och inpackning från John Frieda (tack vare Emma är jag fast) och ett par svarta, knähöga stövlar utan klack från Duffy. Mycket användbara. Mina fötter är lite less på att strutta runt i klackar jämt och ständigt...
Världens kassaste bild, tagen med mobilkameran, men ändå... ;-)



Adios Amigos...Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-11-23 21:37:48

Mina ögon stänger sig snart också... jag ska nog lägga mig och läsa en stund först! Stövlarna du har köpt ser fina ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela