Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Propp nöjd.

Publicerad 2007-11-24 22:48:55 i Vardagligheter

Oj vad jag var sugen på att åka till jobbet när klockan ringde i morse- eh. Not!
Men väl där var det OK, det gick undan och alla var laddade.
Kvällen har varit så bra den kan bli med trerätters middag & champagne! Underbar med andra ord.
Nu har jag lovat älsklingen att vi ska se på fotboll, men jag måste smita lite för att dryfta gårdagen Idol...
Skandal! Fattar inte hur Daniel kunde åka ut... Han är ju en artist! Andreas är tråkig och har gula tänder! Han sjunger förvisso bra, men... NÄH! Han är tråkig vecka efter vecka och hans enda kommentarer är: "Det är faktiskt inte så lätt", "Jag gjorde så gott jag kan", bla, bla, bla... Men skärp dig för i helvete... Shape up, det finns tusentals som skulle göra allt för att ta hans plats, men han är bara... lat och orkar inte anstränga sig! Oj vad mycket energi jag ödslade på något så obetydligt, men jag tycker faktiskt det är galet. Både Marie och Amanda var grymma igår-hoppas verkligen på girlpower i finalen!
Måste säga att Marie var ruskigt SNYGG!
Nu ska jag lämna datorn och kasta mig ine i fotbollens värld som sig en god flickvän bör ;-)
Puss på er!

ps. det har blivit ngt vajsing på texten och jag har druckit för mycket vin för att fatta hur man ordnar tillbaka det.. sorry.. ;-)

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2007-11-24 23:19:53

Ha ha, gillar din sista kommentar där ;) Snygga stövlar du haffat förresten! Ha en mysig kväll!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2007-11-25 16:37:31

Hihi, jag skrattade när jag läste inlägget, du skriver så kul! Hoppas du har en mysig söndag!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela