Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Provdag...

Publicerad 2007-11-21 22:08:49 i Träning

ja.. idag skrev jag ju som sagt provet.. Har egentligen ingen aning om det gick bra eller dåligt... Kändes både och liksom.. Hoppas verkligen att det gick bra, har inte tid med omprov...
Kom nyss hem från ett Bobat pass- Är härligt mör i hela kroppen! Passet är inte så långt (45 min) men väldigt eftektivt!
Ser fram emot en seg träningsvärk imorgon!
Lön på fredag! härligt! Finns massor som jag skulle "behöva" just nu...
Men som nr 1 på listan står verkligen tv bänken som vi skulle åkt och köpt för flera veckor sedan....
Dagarna har ju bara rusat iväg så vi har heltenkelt inte hunnit med Ikea... Men nu är vi båda lediga på söndag så då borde vi kunna pallra oss iväg!
2-1 till Sverige idag! Hurra, Hurra!
Nu blir det en kopp grönt te och sen kudden...
Kramisar!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-11-21 22:09:43

Ja, är karln över 25 så kan man ju räkna med att han har ett ex.. och att han inte är oskuld ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2007-11-21 22:30:21

Thank U - alltid kul och vinna ju! Eller ja.. heja på laget som vinner iaf, haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela