Em

Så som jag ser det. Simple as that.

regn...

Publicerad 2007-11-07 18:38:09 i Vardagligheter

Vilken grå dag det har varit idag.. Regn, regn, regn... Jag tycker gott att snön hade kunnat ligga kvar!
Vaknade och var riktigt utvilad i morse- vi gick och la oss strax före nio. Haha..pensionärer..
Men som sagt-pigg idag!
Började kolla på Shrek 3 igår men när älsklingen började snarka kännde jag att det var dags att stänga av! ;-)
image67

Snart ska jag till gymet med Mimmi..Vi ska gå på Bobat. Antar att vi båda kommer få oss ett gott skratt- balansen på bollen är inte den bästa...

Kram

Kommentarer

Postat av: ingells

Publicerad 2007-11-08 16:26:44

Oh, vad är Bobat? Någon ny atletisk variant antar jag? Låter kul!

Postat av: Sarah

Publicerad 2007-11-08 17:53:16

tanx:-)
man får passa på när man vinner och kan köpa söta saker!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela