Em

Så som jag ser det. Simple as that.

rising..

Publicerad 2007-11-28 19:30:49 i Inredning

Mår lite bättre idag... Sov länge och har inte ansträngt mig det minsta på hela dagen!
Ska släpa mig till jobbet i morgon. Är ju bara två dagar kvar sen-Helg! Underbart!
Förhoppninsvis ska vi ta oss i kragen och köpa tvbänk denna helg!
Är i valet och kvalet mellan:
     
Bonde- Ikea                Friel- Ikea                  Pallino- EM                  Soho- Em

Svårt.... men det lutar åt Pallino för den är längst...
Nu ska dunsa ner framför tvn och mumsa på hallon och apelsin med lätt kesella!
Ha en bra kväll!
Puss

Kommentarer

Postat av: Mannen

Publicerad 2007-11-28 19:50:22

mmm...helgen blir underbar! :)

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2007-11-28 20:42:10

Jag tycker Pallino var supersnygg! (de andra också men den var nåt extra)
Nu kan du läsa min recension om bodylotionen, hehe!

Postat av: Katta

Publicerad 2007-11-28 22:22:01

Alla är riktigt snygga! Pallino ser cool ut o det är ju nästan snyggast med längre tv-bänkar. Å andra sidan är det bra med en med luckor så man kan stänga in allt, hm... Kraam

Postat av: Sarah

Publicerad 2007-11-29 19:35:19

eller hur.. visst låter det helt underbart:-)
jag SKA göra en sån resa (kanske fler) i mitt liv!!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2007-11-29 20:13:57

Haha, visst var det! Jon eller vad han heter var ju helt galen... jag höll på att garva ihjäl mig. Men det blev ju ett riktigt coolt rum! Fast A4-papprena på golvet kunde de skippat, haha!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela