Em

Så som jag ser det. Simple as that.

stel?

Publicerad 2007-11-22 17:06:49 i Träning

Gissa om jag var stel i kroppen i morse? Eh. Ja!
Trots träningsvärken tvingade jag iväg mig själv till gymet efter jobbet, det är det enda rätta heltenkelt! ,-)
Gick/joggade på bandet 40 min och gjorde ett gäng situps. Nu när jag är hemma & nyduschad känns det riktigt bra! Inga mer måsten på hela kvällen! Ska landa i soffan med nya numret av Glamour!
Älsklingen jobbar ikväll så jag får roa mig bäst jag vill.
Jag tänker inte lyfta ett finger i onödan, bara ta det lugnt.
Puss!

Kommentarer

Postat av: ingells

Publicerad 2007-11-22 22:31:33

Det är ljuvligt att unna sig att bara slappa och vara, särskilt när man gjort något duktigt innan. Njut av kvällen!

Postat av: Modesty Mia

Publicerad 2007-11-23 11:37:33

Det var duktigt att gå till gymmet trots träningsvärk!:) Låter som en härligt slapp kväll, trevlig läsning också!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela