Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tack Emma

Publicerad 2007-11-06 17:32:36 i Vardagligheter

Ibland har man tur... Emma  har utsett dagens kommentar... Och gissa vad? Det var min!
Kul, kul! Nytt balsam kommer sitta som en smäck eftersom jag hade tänkt trippa i väg till frissan och köpa nytt- min nuvarande hårfärg gillar nämligen inte alls det jag använder nu trots att det är för färgat hår!

Åkte två timmar tidigare till jobbet idag (började 9) och lånade en lokal och satt faktiskt och pluugade! Seriöst va?
Har hämtat min nya bil idag också! Jättefin är den!
Älsklingen är ledig ikväll-mys!
Nä, nu börjar min mage kurra..dags för mat!

Kram

Kommentarer

Postat av: ingells

Publicerad 2007-11-07 15:21:09

Vad kul för dig! Och får ett schampoo för brunetter läser jag, hihi. Du får berätta sen om det är bra! Idag har jag kommenterat men sån tur som dig lär jag ju inte ha...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela