Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Balsam för själen...

Publicerad 2007-10-08 21:32:05 i Träning

..Brukar man ju säga.. Yogan är verkligen mitt balsam, eller snarare intensivkuren! Det finns inte något som ger mig så mycket energi och lugn på samma gång. Sen att kroppen får sig en riktig genomkörare och blir smidig, det är bara bonus!
Har inte pluggat så mycket som jag skulle idag, men jag har dock pluggat! Ska göra en stor kopp te och gnugga energiknölarna lite till!
Var jättemysigt att träffa kusinen och lilla Fanny idag! Så söt så man storknar!
Jag med min stora beslutsångest lämnade tillbaka den stickade tröjan/klänningen och böt (?säger man så??det ser så konstigt ut..)tunikan till en annan färg! Typiskt mig! Impulsshoppare som man är!
Imorgon är det jobb igen, hade tänkt att gå på morgonspinning innan jobbet, men jag hoppar det...Kommer ha tillräckligt med träningsvärk efter yogan och det är ju trevligt om man kan ta sig fram utan att se ut som Quasimodo...
image50

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2007-10-08 22:04:46

Vill också vara duktig på yoga. Har bara gått några gånger men jag känner mig mest osmidig o halkig på mattan. Kombinationen energi/lugn låter ju inte helt fel...

Postat av: ingells

Publicerad 2007-10-09 07:54:20

Vad flitig du är! Du låter inspirerande!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela