Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Duracellkanin?

Publicerad 2007-10-16 19:49:43 i Vardagligheter

Gah, vad jag har fått mycket gjort idag!
Jag var ju som sagt och tränade i morse, sen åkte jag till skolan och skrev prov. Kändes bra!
Har storstädat hela lägenheten och möblerat om i vardagsrummet! Nu är jag helt slut, men väldigt nöjd med resultatet! Fattas bara en sväng till Ikea för att inhandla ny tvbänk och någon typ av skrivbord/arbetsbänk.
Älsklingen, den muppen, klampade rakt in med leriga skor på mitt nyskurade golv- inte populärt... Men det var iofs för att ge mig en puss, så han är förlåten...
Nu ska jag öppna matteboken och börja brottas med Algebra...Jiha...
Har bokat klipptid till nästa vecka också...fundilerar på att bli lite mörkare, men vi får väl se...

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2007-10-16 23:34:50

Oh, Tack så mycket! :) Jag är bara nybörjare och håller på att lära mig fota lite. Endast som hobby! hehe
Ja, det är svårt att välja ut en kamera. Men en rosa ska jag nog iaf ha. ;)

Postat av: Katta

Publicerad 2007-10-17 18:59:02

Stackare som läser matte, inte mitt bästa ämne precis! Exakt vad pluggar du? Kul med ev. ny hårfärg =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela