Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Favoritmåndag.

Publicerad 2007-10-15 21:26:23 i Träning


För många är måndagar en riktig ångest dag. Inte för mig längre- det är ju Yogamåndag!
Var en bra och svettig timme idag! Skönt!
Nu ska jag bara slappa med en kopp favorit te- Grönt te med citron från Twinings sen är det bums i säng!
Jag, min sjuka människa, har nämligen bokat spinning 06:45 igen. Trots att jag är ledig och kan sova hur länge jag vill... Jag är morgontrött så det skriker om det, men...vill man bli fin får man lida pin ;-)

Sov sött sötisar! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela