Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Lab.

Publicerad 2007-10-10 20:07:25 i Vardagligheter

Nu har jag varit i skolan!! Duktiga jag! *stolt* Gjorde en Geometri lab.-mätte och hade mig.
Känns faktiskt hyfsat bra nu och jag tror jag kommer hinna bli klar tills fredag!
Har precis ätit älsklingens spicy kyckling med fullkornspasta-mums!
Ikväll blir det krama kudden tidigt- 06:45 i morgon sitter jag på spinningcykeln! Japp! Galet. Men det är så skönt när man är klar! Sen direkt till jobbet med gelébenen!
Sov gott sötisar..
Puss

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-10-10 22:01:58

KL: 06.45!!! är du galen!? ....fast väldigt duktig, din hurtbulle där!
Sov gott, puss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela