Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Oh happy day...

Publicerad 2007-10-19 14:57:59 i Vardagligheter

Var i skolan på förmiddagen...Fick tillbaka mitt prov.... G+!!!!! *hoppar och studsar av lycka*
Så glad! Så skönt! Även algebran flöt på bra idag! Härligt att matten kan få kännas enkel ibland också!
Blev en långpromenad med Ullis och lilla H, kallt som tusan och jag hade glömt vantarna... Typiskt!
Alltid skönt att få prata av sig om allt mellan himmel och gjord.
Är riktigt kallt ute och igår kväll snöade det tom.! Stora flingor som dalade ner... Jag är inte redo för vinter än...
Ikväll blir det lugna gatan...Ska jobba i morgon bitti. Det blir ju självklart Idol iallafall!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2007-10-20 17:28:14

Ska du med på Body Pump imorrn 16.30-17.30? Jag har redan bokat. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela