Em

Så som jag ser det. Simple as that.

SÖNDAG.

Publicerad 2007-10-28 16:29:12 i Vardagligheter

Har varit dålig på att uppdatera den här helgen...
I fredags var vi och åt Thaimat med några vänner sen åkte vi vidare till de andra kollegorna och åt ostbricka och drack  mousserande vin! Mums! Hur trevligt som helst!
Igår var vi lite trötta i lockarna men det vara bara och kamma till sig för älsklingens farmor fyller 90 år på måndag så det var stort kalas! Jätte trevligt och god mat! Älsklingens farmor är så häftig! En riktig ståltant!
Efter kalaset var det meningen att jag skulle gå ut med mina tjejer... men jag var så trött att jag bangade. Så tråkig!  Vi krascahde i soffan med varm choklad och tidningar istället.
Idag har jag putsat och fejat på min bil, den ska ju säljas så den måste vara tiptop!
Nu blir det snart en långpromenad med vovven, måste ut och röra på mig efter all god mat jag har ätit den här helgen!
Btw är jag så sur att Evelina åkte ur idol. Skicka ut Sam någon gång!! Han har inget där att göra. Tråkmåns!

Kram!

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2007-10-28 18:26:35

Jag med, Evelina hade nästan gått o blivit min favorit! Speciellt efter hennes "For your eyes only"! Sam är mest pinsam... En på jobbet hypade om Loréals mineralpuder så det blev ett sånt. Rätt ok fast jag tycker det ser lite för spacklat ut. Nästan som foundation, men det kanske ska se ut så!? Låter grymt med ost o skumpa =)

Postat av: Caroline

Publicerad 2007-10-29 09:32:20

Nej, jag är ledig så njaa, kanske. Lovar inget, men jag måste fundera lite och kolla upp mina planer. Ev. hade jag ju tänkt att be dig om skjuts då. Men vi får höras om hur det blir!

Postat av: ingells

Publicerad 2007-10-29 10:47:21

Ja, alla tävlande såg helt chockade ut när Sam satt säkert! Brukar du rösta själv? Gjorde det ibörjan men nu var det länge sen och då går det ju inte bra heller om inte alla röstar. Ska skärpa mig på den punkten. Sam har väl en hel röstkedja som bara sitter och trycker på återuppringning... Verkligen synd på Evelina - knappt några girls kvar, suck!

Postat av: Perlan

Publicerad 2007-10-29 16:28:15

Håller med dig.. begriper inte varför Sam är kvar.. Kan man fejka rösten mer än vad han gör? helt obegripligt..
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela