Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Söndagslördag.

Publicerad 2007-10-13 15:52:22 i Vardagligheter

Lördag idag. Känns som det är söndag. Skumt.
Födelsedagsfirandet blev igår blev precis lika trevligt som jag trott! Alltid mysigt att  träfa min super familj.
När jag kom hem var jag så trött- och mätt- att jag kröp ner i sängen med nya Amelia. Så skönt!
Tyvärr somnade jag inte förrän sent eftersom min älskade (inte då) sambo och han vän satt och spelade poker, drack öl och spelade musik-högt- fram till på småtimmarna... *suck* Våran lägenhet är väldigt lyhörd och det spelar ingen roll hur många dörrar man stänger, allt hörs ändå. Kände mig som värsta surtanten när jag bad dem vara "lite tysta" *skratt*
Missade Idol igår men jag måste säga att jag är riktigt förvånad över att Patrizia åkte ut!!? Helt galet.
Var nyss ute på en lång promenad i skogen med mp3n på högsta volym-underbart! Jätteskönt väder!
Borde åka ut till mamma och pappa nu... pappa skulle fixa lite med min bil, men jag vet inte om jag orkar...
fast det vore ju skönt att få det fixat!
Later... Kram

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2007-10-13 19:27:51

Jag med! Helt sjukt för hon var ju en av dem bästa igår o dessutom har hon grym hes-raspig skön röst! Blev nästan sur... Ha en grym kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela