Em

Så som jag ser det. Simple as that.

typ som fredag...

Publicerad 2007-10-11 20:25:44 i Vardagligheter

Jaha.. då var det färdig jobbat för den här veckan då!
Studsade ( en stor överdrift) upp ur sängen kl 6 i morse och satt som sagt på cykeln 06:45... Inte fullt så vidrigt som jag hade ställt in mig på.. faktiskt-helt ärligt-riktigt skönt! Pigg som en lärka efteråt! Jag veeet,  jag låter så där töntigt överdriven nu, men det var faktiskt det!
Arbetsdagen har flutit på utan bekymmer, träffade några gamla kollegor från mitt förra jobb som var och hälsade på- alltid kul!
När jag kom hem svängde (med risk för att låta hurtig igen) jag ihop en kycklinggryta med grön curry och jasminris! Mums Fillibaba! För att öka "fredagskänslan" (både jag och älsklingen är lediga i morgon) öppnade vi en flaska vitt från Alsace till maten... Gott...
Nu ska jag, trots vinet öppna mina älskade matteböcker, jag har ju prov i morgon...

Ha en bra kväll mina kära...

Kram

Kommentarer

Postat av: ingells

Publicerad 2007-10-12 07:38:08

Åh, vad gott det lät! Låter så härligt att "svänga ihop" - för mig blir matlagningen oftast något ont som måste göras. Egentligen tycker jag det är skitkul, men vardags"snabbtsnabbtsnabbt"maten är så tråkig!!! Men lite vin kan jag också tänka mig på firmafesten ikväll =)

Postat av: Linda

Publicerad 2007-10-12 12:58:55

Lycka till idag stumpan!! Jag håller alla tummar jag har att det går bra idag!
Puss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela