Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Vår?

Publicerad 2007-10-31 18:07:30 i Vardagligheter

H&Ms vårkatalog har ju redan kommit... Känns väldigt långt bort med shorts och linnen, men det blev en beställning trots allt. Lite basplagg, jeans och ett par espadrillos!
Idag känns det som jag har hittat dygnsrytmen någorlunda- är ju inte van att gå upp så här tidigt så många dagar i sträck! Annars brukar jag bara jobba frukost någon gång då och då.... Men nu känns det Ok.
Har tom orkat laga mat! Måste städa lite och dammsuga innan "änglatofflorna" anfaller mig...
Känns som en naken hund skulle vara ett mer städvänligt alternativ till en boxer ;-)
Stannade kvar ett tag på jobbet och pluggade- får mer gjort där än om jag åker hem...
Just nu håller jag på med ekvationer och det är inte min cup of tea om man säger så... *suck*
SVÅRT!
Nä...dammsugaren kallar....
Kram!

Kommentarer

Postat av: ingells

Publicerad 2007-10-31 18:09:32

Är duktig på ekvationer så jag skickar lite karma till dig =)

Postat av: Sarah

Publicerad 2007-10-31 18:24:35

men va snyggt det var här nu:-) wow!!

tack ang tatueringen

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-10-31 20:52:09

Ja...våren ja, känns väldigt långt dit, suck!
Hoppas att du var bättre och städa än mig idag, måste nog sitta kvar( eller vad sa jag nu....halvligga menar jag ha,ha)i soffan det är liksom någon som håller mig i sitt grepp, kanske latmasken.....kram o puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela